Lesmateriaal

Vooruitgang maak je natuurlijk het best als je thuis veel oefent. Je eigen instrument hebben is dus een must!

Korting

De Rockschool werkt nauw samen met Muziekhandel Leo Caerts. Naast hun uitstekende service genieten al onze leerlingen daarom van een mooie korting bij de aankoop van hun instrument en toebehoren. Aan de kassa meld je dat je les volgt in de Rockschool, zij doen de rest.

Huurkoop

Omdat de aankoop van een instrument meestal een zeer grote investering vergt, kan je deze aankoop via de ‘huurkoop’ spreiden over twee jaar. Meer informatie over huurkoop vind je hier: klik op een instrument naar keuze en ontdek alle mogelijkheden!

365 dagen retour-garantie

Tot slot kan je ook nog genieten van een ‘365 dagen retour-garantie’: een uniek en transparant systeem waar je jouw instrument binnen het jaar kan omruilen voor een upgrade.

Heb je een vraag of heb je hulp nodig met een aankoop? Stuur een mail naar info@leocaerts.be of derockschool@leocaerts.be, en wij antwoorden zo snel mogelijk!

Partituren en Boeken

Naast een instrument heb je ook partituren en cursussen nodig. Deze kan je kopen bij Crescendo, de boeken- en partiturenwinkel bij uitstek en bovendien niet ver van ons gelegen op de Leuvense ring.

Lesmateriaal