Rockkampen

Al meer dan 10 jaar gaan we met een grote bende op muziekkamp. Door de jaren heen is er veel veranderd. Maar er is één ding constant gebleven: We Rock!

Maxi-Rockertjesweek (voor 8 tot 12 jarigen):

Voor vijf dagen (zonder overnachting) komen we samen in de Appeltuin te Leuven, hier worden de rockertjes ondergedompeld in een waaier aan muzikale activiteiten zoals instrumentlessen, workshops evenals knutselen en spelen. Daarenboven vormen ze een echte band waarmee ze op vrijdag een spetterend liveconcert spelen in de Appeltuin! Je hebt geen muzikale ervaring nodig om deel te nemen aan de Rockertjesweek.

Eindconcert

Mini-Rockertjesweek (voor 5 tot 8 jarigen):

Wilt jouw jongste ook elk jaar mee-rocken met broer of zus maar was hij/zij telkens nog te jong? Of bruist jouw jongste ook van muziek? Naast de rockertjesweek (8 tot 12 jaar) hebben we ook een Mini-Rockertjesweek voor 5 tot 8 jarigen! Samen gaan we vijf dagen (zonder overnachting) naar de Appeltuin te Leuven waar onze jongste rockertjes ondergedompeld worden in een week vol muziek! Van muzikale activiteiten & spelletjes, muziekinitiatie, workshops en knutselen tot misschien zelfs de eerste stappen op een muziekinstrument! Op het einde van deze geweldige week vormen we met z’n allen een echt orkest waarmee we op vrijdag een spetterend liveconcert spelen in de Appeltuin te Leuven! Je hebt geen muzikale ervaring nodig om deel te nemen aan de Mini-Rockertjesweek.

Mini-Rockertjesweek 2024 kost 345 euro* en zal plaats vinden van 12 augustus tot 16 augustus.

*De rockertjesweken zijn exclusief overnachting en maaltijden, breng dus je eigen boterhammen mee. Wij voorzien wel een vieruurtje. Met je Rockschoollidkaart krijg je 20 euro korting op al onze kampen!

Mini-rockertjes

Rockkamp voor 12+:

Tijdens de zomervakantie biedt onze Rockschool een fantastisch Rockkamp aan, waarnaast muziek eveneens prachtige herinneringen worden gecreëerd. Gedurende vijf dagen (inclusief catering & overnachting) gaan we met alle Rockers (12+) naar de Kluis in Sint-Joris-Weert om samen in een echte band muziek te maken, jezelf verder te ontwikkelen in jouw instrument en unieke workshops te volgen. We sluiten elke avond af met een muzikale avondactiviteit met de gehele groep. Naar goede gewoonte wordt het kamp afgesloten met een fantastisch Rockconcert.

Ons Rockkamp heeft nog maar enkele plaatsen vrij, daarom geven wij voorrang aan de instrumenten die we het meest nodig hebben. Ben je zanger(es) of pianist(e), dan kan je jou nog inschrijven. Speel je een ander instrument, dan mag je jezelf inschrijven maar kom je op onze wachtlijst te staan.

Het Rockkamp 2024 kost 595 euro en zal plaats vinden van 19 augustus tot 23 augustus.

*Met je Rockschoollidkaart krijg je 20 euro korting op al onze kampen!

Bekijk hier onze aftermovies

Rockkampen