Rockkoor

Wil je graag zingen in groep en tegelijkertijd je zangtechnieken verbeteren? Dan is het Rockkoor perfect voor jou!

Met repetities elke woensdagavond bieden wij jou de ideale kans om je passie voor zingen te omarmen. Onder leiding van onze getalenteerde dirigente, Gody, zul je gedurende 30 repetities van 90 minuten jouw zangtalent naar nieuwe hoogten brengen.

Rockkoor in Leuven onder leiding van koordirigente Gody Snyers

We verwelkomen zangers en zangeressen van alle leeftijden en niveaus, dus geen ervaring vereist! Samen werken we aan pop/rocknummers, waarbij we een geweldige meerstemmige versie creƫren.

Wat staat je te wachten?

• Het aanleren van basis zangtechnieken
  • Samenzang in meerdere stemmen
  • Leren volgen van partituren
  • Maar bovenal: plezier in het zingen!

Het hoogtepunt? Een spetterend optreden op RockschoolRock 2025, waar we het publiek gedurende 15 minuten zullen betoveren met een onvergetelijke show op zaterdag 3 mei 2025.Ontdek ons Leuvens koor op Rockschoolrock 2024

Prijs schooljaar 2023 - 2024: 195 euro voor 30 repetities van 90 minuten

Ontdek de fun van samen zingen en schrijf je vandaag nog in voor ons geweldige rockkoor!

Schrijf je in!

Twijfel je nog? Geen zorgen! Kom vrijblijvend langs voor een gratis proefsessie en ervaar zelf de energie en het plezier van ons rockkoor. Iedereen is welkom!

Rockkoor