Piano

Jeff

Droom je ervan om piano te leren spelen of ben je al gevorderd? Samen gaan we op je eigen tempo op zoek naar nieuwe uitdagingen. Elk genre, van klassiek tot jazz, van rock tot funk, is welkom.
Wil je muziektheorie, techniek of improvisatie leren? Ook daar kan ik je bij helpen.
Zelf speel ik al ruim 15 jaar jazz en klassieke piano en deel graag mijn muzikale kennis met jou. Ik kijk er alvast naar uit!

Pepijn

Je favoriete filmmuziek, de nieuwste popliedjes of een mooi klassiek stuk, ik ga met veel plezier samen aan de slag aan de piano. Of je nu net begint of al ervaring hebt, samen zoeken we stukken die je graag speelt waarmee je kunt groeien als muzikant. Zelf speel ik bijna 15 jaar en focus, tijdens mijn opleiding aan het Lemmens, op pop, jazz en funkmuziek. Met een klassieke achtergrond zijn alle stijlen en verzoekjes van harte welkom!

Juul

Altijd al eens gedroomd om piano te leren spelen? Dan ben je bij mij aan het juiste adres! Zelf ben ik student muziekpedagogie aan het Lemmensinstituut, en kan je dus zeker verder helpen. Of je nu een beginnende leerling bent of al wat meer gevorderd, ik zal elke leerling de nodige uitdagingen geven op zijn/haar niveau. Ik kijk er naar uit om mijn passie voor muziek en mijn muzikale kennis over te brengen op jou.

Hendrik

Gepersonaliseerde pianolessen? Op je eigen tempo groeien? Leren noten lezen of met akkoorden aan de slag? We kijken samen hoe we jouw droom waarmaken. Van Klassiek naar Pop naar Jazz.

Nina

Ben je een beginner of toch al wat gevorderd? Iedereen is welkom! Ik deel graag mijn muzikale kennis met jou! Alles kan aan bod komen: techniek, theorie, solo piano, samenspel … Zelf speel ik al ruim 10 jaar piano en volg de jazzopleiding op het Lemmens. Niet gevreesd, elke stijl en muzikale vraag is welkom!

Yarno

Is het jouw droom om piano te leren spelen? Of je nu maar net begint of al jaren ervaring hebt, ik ben er om je verder te helpen! Ik houd me voornamelijk bezig met Jazz en elektronische muziek, maar andere genres zijn zeker welkom.

Jolien

Of je droom nu is om op het podium terecht te komen of om gewoon rustig thuis piano te kunnen spelen, samen kunnen we een mooie basis voor die droom leggen. Ik sta te popelen om mijn muzikale passie en kennis met jou te delen. Als student muziektherapie op het Lemmens ben ik dagelijks met muziek bezig en zijn zang en piano mijn muzikale passies. Zowel beginnende leerlingen als meer gevorderde leerlingen kunnen bij mij terecht, ik zal altijd op zoek gaan naar de juiste uitdaging!

Alex

Op de piano kan ik je leren improviseren op Boogie Woogie, Ragtime en Stridepiano. Liever piano als solo instrument? Ook daar kan ik je veel in bijleren! Ik geef het liefste jazz, pop en klassiek.

Jan

Ben je een absolute beginner of zou je graag je favoriete nummers op de piano kunnen spelen? Dan ben je bij mij aan het juiste adres! Ik leer je alles, van de eerste paar toetsen tot het bespelen van akkoorden en melodieën.

Wachtlijst

Vind je geen passend uur?

Zet je dan op de wachtlijst, vanaf er iets vrij komt bellen wij jou op!

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}