Drum

Sam M

Leer je graag strakke grooves, vette fills of wil je liever de brutaalste muziek leren spelen? Beginner of gevorderd, samen gaan wij opzoek naar wie jij bent als drummer, gepaard met de beste ontwikkeling voor jou.
Interesse naar mijn drumstijl? Check dan zeker Lintwom, Bekszynski

Lucien (Engels & Frans)

I'm a professional drummer from Melbourne, Australia. I studied jazz drumming at the Melbourne Conservatorium of Music, and have taught drums privately and through Music Schools for around 8 years. I teach all different styles of drumming, including Rock, Jazz, Funk and Latin. I teach drummers of all ages and levels, from absolute beginners to more experienced drummers seeking to develop their technique and rhythmic vocabulary.

Jef

Rock, pop, funk, jazz, R&B, salsa, … Noem maar op, bij mij kan je met elk genre terecht! Samen bekijken we je kunnen en oefenen we daarop verder zodat je al jouw favoriete nummers kunt meespelen. Mijn grootste aandachtspunt is om oefeningen in praktijk om te zetten door mee te spelen met je favoriete muziek. Ik wil het plezier van drummen aan iedereen meegeven. Je kan mij live zien spelen bij ‘Isadore’ en ‘Oclis’ en horen op enkele opnames van ‘2 Times Nothing’.

Emilie

Ik ben Emilie en volg de opleiding muziektherapie aan het Lemmensinstituut. Binnen mijn studie richt ik me voornamelijk op drum improvisatie, waar we ons los komen van de partituur en onze eigen weg leren vinden op het drumstel. Naast mijn klassieke drumopleiding voel ik me thuis in allerlei muziekgenres. Of je nu wilt leren drummen met of zonder partituren, of je al een gevorderde muzikant bent die graag zijn grenzen wil verleggen, ik help je bij het ontdekken van jouw perfecte drumtraject.

Wout

Elke leerling inspireren is mijn doel!
Mijn focus ligt vooral op R&B, funk en hiphop maar alle genres zullen aan bod komen in mijn lessen. Met mijn diploma aan het Rotterdams conservatorium en mijn ervaring als privécoach ben ik klaar om elke leerling op te leiden tot volwaardige drummer.
Benieuwd naar mijn drumkunsten? Bekijk dan zeker eens: EigenZweetStink, KRISTO of Jaouad

Sam S

Ben je beginner of wil je je drumspel verbeteren? Samen werken we aan techniek, groove, timing en klank. Ik laat je proeven van verschillende stijlen en het schrijven van eigen drumlijnen. We vertrekken vanuit jouw persoonlijke interesses en ambities.'

Sander

Heb jij zin om (beter) te leren drummen? Alle niveaus zijn welkom! Samen ontdekken we nieuwe ritmes, fills en grooves en zorgen we ervoor dat we op de manier die jou het beste past de drummer/drumster in jou tot op het podium krijgen. Je leert zowel van partituur als op gehoor spelen en leert vlot je lievelingsnummers drummen. Je kan mij horen spelen op opnames van Collectivo - Bag Bind en Lohaus.

Wachtlijst

Vind je geen passend uur?

Zet je dan op de wachtlijst, vanaf er iets vrij komt bellen wij jou op!

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}