Blaasinstrumenten

Leen - Saxofoon

Altijd al saxofoon willen leren spelen? Ik help je hier heel graag mee verder. Ben je jong, oud, een beginner of al gevorderd, iedereen is welkom. Als student aan het Lemmensinstituut verdiep ik mezelf dagelijks in de wereld van de klassieke saxofoon. Ik vind het leuk om anderen iets bij te brengen en tegelijkertijd mezelf uit te dagen in het lesgeven.

Juul - Trompet

Altijd al gedroomd om trompet te leren spelen? Met mijn opleiding muziekpedagogie aan het Lemmensinstituut, ben ik de geschikte coach voor jou. Of je nu een beginnende leerling bent of al wat meer gevorderd, ik geef je de nodige uitdaging om grote stappen te nemen op de Trompet. Ik kijk er naar uit om mijn passie voor muziek en mijn muzikale kennis over te brengen op jou.

Elly - Saxofoon

Ook zin om fantastische muzikale momenten te beleven? Ik help je graag op weg! Via mijn opleiding jazz saxofoon heb ik al heel wat leuke muziek gemaakt. Plezier staat in mijn lessen daarom ook centraal: we zoomen in op jouw interesses en ambities. Beginners of gevorderden vanuit eender welk genre, altijd welkom!

Juul - Hoorn

Altijd al gedroomd om hoorn te leren spelen? Met mijn opleiding muziekpedagogie aan het Lemmensinstituut, ben ik de geschikte coach voor jou. Of je nu een beginnende leerling bent of al wat meer gevorderd, ik geef je de nodige uitdaging om grote stappen te nemen op de Hoorn. Ik kijk er naar uit om mijn passie voor muziek en mijn muzikale kennis over te brengen op jou.

Alex - Saxofoon & Dwarsfluit

Ik studeerde aan het conservatorium van Maastricht af in 2002 en behaalde een baccalaureus jazz saxofoon. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom. Zoals je op de foto kan zien ben ik ook ervaren in de dwarsfluit.

Wachtlijst

Vind je geen passend uur?

Zet je dan op de wachtlijst, vanaf er iets vrij komt bellen wij jou op!